Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23532
Назва: Модель діджиталізації управління розвитком підприємства торгівлі
Автори: Ставерська Т. О.
Теми: основні етапи діджиталізації
моніторинг нових технологій
Дата публікації: 2020
Видавництво: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Ставерська Т. О. Модель діджиталізації управління розвитком підприємства торгівлі / Т. О. Ставерська // Інноваційний вимір змін в обліково-аналітичному забезпеченні бізнесу: теорія, методологія, інформаційні технології : матеріали ІІ міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 19 бер. 2020 р. – Х. : ХДУХТ, 2020. – С. 140–142.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто основні етапи діджиталізації системи управління та розвитком підприємства: моніторинг нових технологій; визначення пріоритетних напрямів діджиталізації та розробка відповідні заходи щодо її реалізації; мінімізація обмежень і ризиків формування бізнес-відносин; інтеграція цифрових ініціатив і розробка стратегії діджиталізації; прогнозування ефекту діджиталізації та відповідне корегування стратегії. Запропоновано референтну модель діджиталізації управління розвитком підприємства, яка передбачає створення в єдиному контурі системи менеджменту інформаційної, аналітичної та управлінської інфраструктури у вигляді відповідних платформ, та ґрунтується на інтеграції великої кількості функціонально-спеціалізованих інформаційно-комунікаційних систем і цифрових технологій, які дозволяють забезпечити комплексне вирішення завдань діджиталізації процесу управління окремими бізнес-процесами та підприємством в цілому.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23532
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ставерська_тези_19.03.2020.pdf415,73 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.