Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23600
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorNaumik-Gladka K. G.-
dc.contributor.authorIvanova К. О.-
dc.date.accessioned2020-09-04T06:37:10Z-
dc.date.available2020-09-04T06:37:10Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationNaumik-Gladka К. G. IT and SMM as a tool and condition for the development of the e-economy of the service sector and personnel management: Ukrainian experience / К. G. Naumik-Gladka, К. О. Ivanova // Education and Global Studies: Collection of scientific articles : Tourism economy, Editoria di Modena, Rome, Italy. – 2019. – Р. 105–109.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23600-
dc.description.abstractDevelopment of Internet and IT causes the changes in marketing philosophy and approaches to personnel management. SMM (Social Media Marketing) becomes a principal tool of the goods and services promotion, personnel management and recruiting. Thus, the disadvantages of SMM as the problem points of the successful e-tool in e-economy are revealed in the article.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.subjecte-marketingru_RU
dc.subjectpersonnel managementru_RU
dc.subjectSMMru_RU
dc.subjectITru_RU
dc.titleIT and SMM as a tool and condition for the development of the e-economy of the service sector and personnel management: Ukrainian experienceru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (Т)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Наумик_1статья.pdf222,23 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.