Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23602
Назва: Тренди маркетингу та менеджменту брендів у туристичному бізнесі на засадах клієнтоорієнтованої економіки
Автори: Наумік-Гладка К. Г.
Теми: туристичний бренд
маркетинг
клієнтоорієнтована економіка
менеджмент брендів
Дата публікації: 2020
Видавництво: ЛІЕТ
Бібліографічний опис: Наумік-Гладка К. Г. Тренди маркетингу та менеджменту брендів у туристичному бізнесі на засадах клієнтоорієнтованої економіки / К. Г. Наумік-Гладка // Туристичний бренд як фактор формування позитивного іміджу України на світовому ринку : ІІ всеукр. наук.-практ. інтернет конф., 20 лют. 2020 р., м. Львів : зб. матер. / Міністерство освіти і науки України, Львівський інститут економіки і туризму. − Львів : ЛІЕТ, 2020. – С. 191–194.
Короткий огляд (реферат): Проведено порівняння рейтингу національних брендів «УкрБренд», визначено, що в рейтинг не ввійшла ні одна туристична компанія, а також не має оцінки бренду міст, який дозволив би виділити вартість бренду таких міст України як Львів, Харків, Київ. Запропоновано узгоджувати із споживчими трендами розвиток брендів в туризму : мода на здоровий спосіб життя — фактори «фізичний рух», «екохарчування»; збільшення цінності часу, зростання темпу життя — антитренд бажання «взяти паузу»; зростання схильності споживачів до отримання нових вражень — запити на трансформаційні подорожі; скорочення витрат на подорожі з одночасним збільшенням їх кількості — «економ–подорожі»; тренд «подорожі, пов'язані з духовністю» - ретрити, що відображає відповідь на запит «сенс життя».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23602
Розташовується у зібраннях:Статті (Т)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Наумик_3статья.pdf359,34 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.