Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23606
Title: Особливості управління брендом туристичного підприємства
Authors: Погуда Н. В.
Keywords: туризм
туристичний оператор
бренд
рейтинг
Issue Date: 2020
Citation: Погуда Н. В. Особливості управління брендом туристичного підприємства / Н. В. Погуда // Туристичний бренд як фактор формування позитивного іміджу України на світовому ринку : ІІ всеукр. наук.-практ. інтернет конф., 20 лют. 2020 р., м. Львів : зб. матер. − Львів : ЛІЕТ, 2020. − С. 160−163.
Abstract: У роботі проведено оцінку різних підходів до поняття туристичного бренду. Проаналізовано динаміку основних суб’єктів туристичної діяльності. За результатами роботи ключових гравців визначено найбільш міцні туристичні бренди України. Визначено, що від роботи кожного представника туристичного бізнесу залежить і формування позитивного бренду представлених територій і держави в цілому.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23606
Appears in Collections:Статті (Т)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Погуда_3статья.pdf330,49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.