Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23607
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПогуда Н. В.-
dc.contributor.authorКуріна К. Р.-
dc.date.accessioned2020-09-04T07:30:53Z-
dc.date.available2020-09-04T07:30:53Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПогуда Н. Диференціація маркетингових стратегій туристичних підприємств на основі розвитку франчайзингу [Електронний ресурс] / Н. Погуда, К. Куріна // Стратегія бізнесу: футурологічні виклики : міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. : зб. матер. – К. : КНЕУ, 2019. – С. 368–374.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23607-
dc.description.abstractУ дослідженні проведено аналіз ринку туристичних послуг України та ефективності роботи суб’єктів туристичної діяльності. Визначено вплив розвитку туризму як на економіку країни, так і безпосередньо на суміжні сфери. Побудовано карту стратегічних груп франчайзингових мереж основних туристичних операторів та визначено маркетингові стратегії розвитку франчайзингу 6 основних гравців туристичного ринку. Встановлено, що підприємства сприймають франчайзинг не лише як нову модель ведення бізнесу, але й ефективну стратегію роботи туристичних операторів.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.publisherКНЕУru_RU
dc.subjectстратегіяru_RU
dc.subjectтуризмru_RU
dc.subjectтуристичний операторru_RU
dc.subjectфранчайзингru_RU
dc.titleДиференціація маркетингових стратегій туристичних підприємств на основі розвитку франчайзингуru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (Т)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Погуда_4статья.pdf360 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.