Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23607
Title: Диференціація маркетингових стратегій туристичних підприємств на основі розвитку франчайзингу
Authors: Погуда Н. В.
Куріна К. Р.
Keywords: стратегія
туризм
туристичний оператор
франчайзинг
Issue Date: 2019
Publisher: КНЕУ
Citation: Погуда Н. Диференціація маркетингових стратегій туристичних підприємств на основі розвитку франчайзингу [Електронний ресурс] / Н. Погуда, К. Куріна // Стратегія бізнесу: футурологічні виклики : міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. : зб. матер. – К. : КНЕУ, 2019. – С. 368–374.
Abstract: У дослідженні проведено аналіз ринку туристичних послуг України та ефективності роботи суб’єктів туристичної діяльності. Визначено вплив розвитку туризму як на економіку країни, так і безпосередньо на суміжні сфери. Побудовано карту стратегічних груп франчайзингових мереж основних туристичних операторів та визначено маркетингові стратегії розвитку франчайзингу 6 основних гравців туристичного ринку. Встановлено, що підприємства сприймають франчайзинг не лише як нову модель ведення бізнесу, але й ефективну стратегію роботи туристичних операторів.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23607
Appears in Collections:Статті (Т)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Погуда_4статья.pdf360 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.