Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23622
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorTymoshenko K. V.-
dc.date.accessioned2020-09-04T09:38:24Z-
dc.date.available2020-09-04T09:38:24Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationTymoshenko K. V. Key aspects of branding tourism territory within the framework of cluster approach to tourism development / K. V. Tymoshenko // Dynamics of the development of world science : аbstracts of IX International Scientific and Practical Conference, 13-15 May 2020. – Vancouver, Perfect Publishing, 2020. – Р. 215–220.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23622-
dc.description.abstractIn the framework of this article, the problem of creating a brand of destinations as one of the leading strategic development tool, which has a significant impact on their promotion in the market and ensuring a stable tourist flow, is considered.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.publisherPerfect Publishingru_RU
dc.subjectbrandingru_RU
dc.subjectdestinationru_RU
dc.subjectmarketing toolsru_RU
dc.subjecttourism territoryru_RU
dc.subjecttouristru_RU
dc.titleKey aspects of branding tourism territory within the framework of cluster approach to tourism developmentru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (Т)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тимошенко_4статья.pdf4,04 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.