Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23622
Назва: Key aspects of branding tourism territory within the framework of cluster approach to tourism development
Автори: Tymoshenko K. V.
Теми: branding
destination
marketing tools
tourism territory
tourist
Дата публікації: 2020
Видавництво: Perfect Publishing
Бібліографічний опис: Tymoshenko K. V. Key aspects of branding tourism territory within the framework of cluster approach to tourism development / K. V. Tymoshenko // Dynamics of the development of world science : аbstracts of IX International Scientific and Practical Conference, 13-15 May 2020. – Vancouver, Perfect Publishing, 2020. – Р. 215–220.
Короткий огляд (реферат): In the framework of this article, the problem of creating a brand of destinations as one of the leading strategic development tool, which has a significant impact on their promotion in the market and ensuring a stable tourist flow, is considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23622
Розташовується у зібраннях:Статті (Т)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тимошенко_4статья.pdf4,04 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.