Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23678
Назва: | Сутність та умови застосування пакетів-програм для створення аудіо- та відео- навчально-методичних розробок за дисципліною “Іноземна мова за професійним спрямуванням” |
Автори: | Коваленко О. Ю. |
Теми: | англійська мова професійне спрямування інформаційні технології викладання та вивчення англійської мови мультимедійні засоби навчальний процес |
Дата публікації: | 2020 |
Бібліографічний опис: | Коваленко О. Ю. Сутність та умови застосування пакетів-програм для створення аудіо- та відео- навчально-методичних розробок за дисципліною “Іноземна мова за професійним спрямуванням” / О. Ю. Коваленко // Молодий вчений. — 2020. — № 4.— C. 50—62. |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена аналізу інформаційно-комунікаційних технологій навчання англійській мові студентів немовних спеціальностей. Для забезпечення комп'ютерного навчання сьогодні використовується ціла низка спеціальних програмних пакетів з розробки мультимедійних навчальних курсів: Macromedia AuthorWare, Adobe Captivate, Articulate Studio, iSpring Suite, eLearinng Office 3000. Завданням є визначити напрями використання інформаційно-комунікаційних технологій, зокрема пакетів програм для створення аудіо- та відео- навчально-методичних розробок у процесі викладання англійської мови студентам немовних спеціальностей, схарактеризувати основні види діяльності з використанням ІКТ щодо формування іншомовної комунікативної компетентності у студентів немовних спеціальностей заклад вищої освіти (ЗВО). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23678 |
Розташовується у зібраннях: | Статті (ПІФП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Коваленко О.Ю._СУТНІСТЬ ТА УМОВИ ЗАСТОСУВАННЯ ПАКЕТІВ-ПРОГРАМ.pdf | 316,43 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.