Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23714
Назва: Рекламні та PR засоби просування іміджу юридичної компанії
Автори: Віліченко Н. В.
Теми: реклама
зв’язки з громадскістю
імідж
PR-кампанія
соціальні мережі
тренінги
Дата публікації: 2020
Видавництво: Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є. Жуковського «ХАІ»
Бібліографічний опис: Віліченко Н. В. Рекламні та PR засоби просування іміджу юридичної компанії / Н. В. Віліченко // Людина. Культура. Техніка в новому тисячолітті : ХХІ міжнар. наук.-практ. конф., 23 квіт. 2020 р. : зб. тез наук. доп. - Х.: Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є. Жуковського «ХАІ», 2020. - Ч. 1. - С. 32-34.
Короткий огляд (реферат): Робота присвячена опису понятть рекламні та PR засоби. Проаналізовані види рекламних засобів просування іміджу. Визначені ключові ознаки іміджу юридичної компанії. Визначені особливості PR засобів формування іміджу юридичної компанії. Зазначені переваги PR-кампаній для просування іміджу. Запропоновані засоби інтернет-реклами та PR для просування іміджу юридичної компанії
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23714
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_Н._Вiлiченко.pdf77,52 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.