Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23866
Название: Інформаційні технології в управлінні реакцією клієнта на маркетингову компанію підприємства
Авторы: Пастушенко Ю. Е.
Ключевые слова: алгоритм списку рішень
дерево рішень
клієнтська аналітика
прогнозна аналітика
управління взаємовідносинами з клієнтами
Big Data
Data Analytics
Data Mining
IBM SPSS Modeler
Дата публикации: 2019
Библиографическое описание: Пастушенко Ю. Е. Інформаційні технології в управлінні реакцією клієнта на маркетингову компанію підприємства: дипломна робота на здобуття освітнього рівня магістра: спец. 126 «Інформаційні системи та технології» / Ю. Е. Пастушенко. – Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019.
Краткий осмотр (реферат): Метою даної роботи є адаптація методів прогнозування до конкретної теми та розробка моделі для прогнозування поведінки клієнтів з ціллю підвищення рівня відгуку на нові товари та пропозиції. Об’єкт дослідження - методи прогнозування відгуку клієнтів на маркетингову компанію, такі як метод дерева рішень та метод списку рішень. На основі особливостей, недоліків та переваг кожного методу буде обрано той, який найбільше відповідає початковим цілям роботи. Предмет дослідження даної роботи являється реакція клієнтів на акції, рекламу та товари підприємства. Також буде розглянуто особливості та закономірності поведінки клієнтів на ринку збуту.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23866
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (ІС)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Пастушенко....2.pdf2,04 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.