Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24346
Назва: Маркетинг послуг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня
Автори: Стрижак О. О.
Теми: услуга
маркетинг услуг
ринок послуг
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Маркетинг послуг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня: [Електронне видання] / укл О. О. Стрижак. – Харків: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020. – 11 с. (Укр. мов.).
Короткий огляд (реферат): Визначено мету, завдання, пре- та постреквізити навчальної дисципліни. Надано компетенції, якими оволодівають студенти в процесі навчання. Представлено тематичний план навчальної дисципліни, її зміст за змістовними модулями та темами, а також порядок та критерії оцінювання знань студентів. Рекомендовано студентам усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24346
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (Т)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РПНД_МУ_укр.pdf826,22 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.