Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24406
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБезсмертна К. Р.-
dc.date.accessioned2021-01-15T10:25:30Z-
dc.date.available2021-01-15T10:25:30Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationБезсмертна К. Р. Удосконалення політики просування підприємства на основі інструментарію інтернет-маркетингу: дипломна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 075 «Маркетинг» / К. Р. Безсмертна. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24406-
dc.description.abstractМетою даної роботи є теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій з удосконалення політики просування маркетингового агентства повного циклу «Дефанз» на основі використання інструментарію інтернет-маркетингу. Об’єктом дослідження є процеси розробки політики просування підприємства на основі інструментарію інтернет-маркетингу. Предмет дослідження – теоретичні та практичні аспекти удосконалення політики просування підприємства в мережі Інтернет.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectполітика просуванняru_RU
dc.subjectінтернет-маркетингru_RU
dc.subjectінструменти інтернет-маркетингуru_RU
dc.subjectінтернет-просуванняru_RU
dc.titleУдосконалення політики просування підприємства на основі інструментарію інтернет-маркетингуru_RU
dc.typeOtherru_RU
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (М)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Безсмертна_К.Р.....2.pdf1,91 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.