Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24406
Title: Удосконалення політики просування підприємства на основі інструментарію інтернет-маркетингу
Authors: Безсмертна К. Р.
Keywords: політика просування
інтернет-маркетинг
інструменти інтернет-маркетингу
інтернет-просування
Issue Date: 2020
Citation: Безсмертна К. Р. Удосконалення політики просування підприємства на основі інструментарію інтернет-маркетингу: дипломна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 075 «Маркетинг» / К. Р. Безсмертна. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020.
Abstract: Метою даної роботи є теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій з удосконалення політики просування маркетингового агентства повного циклу «Дефанз» на основі використання інструментарію інтернет-маркетингу. Об’єктом дослідження є процеси розробки політики просування підприємства на основі інструментарію інтернет-маркетингу. Предмет дослідження – теоретичні та практичні аспекти удосконалення політики просування підприємства в мережі Інтернет.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24406
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (М)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Безсмертна_К.Р.....2.pdf1,91 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.