Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24406
Назва: Удосконалення політики просування підприємства на основі інструментарію інтернет-маркетингу
Автори: Безсмертна К. Р.
Теми: політика просування
інтернет-маркетинг
інструменти інтернет-маркетингу
інтернет-просування
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Безсмертна К. Р. Удосконалення політики просування підприємства на основі інструментарію інтернет-маркетингу: дипломна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 075 «Маркетинг» / К. Р. Безсмертна. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020.
Короткий огляд (реферат): Метою даної роботи є теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій з удосконалення політики просування маркетингового агентства повного циклу «Дефанз» на основі використання інструментарію інтернет-маркетингу. Об’єктом дослідження є процеси розробки політики просування підприємства на основі інструментарію інтернет-маркетингу. Предмет дослідження – теоретичні та практичні аспекти удосконалення політики просування підприємства в мережі Інтернет.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24406
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Безсмертна_К.Р.....2.pdf1,91 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.