Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 10 (час пошуку: 0.004 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018Трансформації інструментарію маркетингових комунікацій в умовах глобалізаціїБожкова В. В.; Птащенко О. В.; Сагер Л. Ю.; Сигида Л. О.
2021Новинний образ світу: теоретичний аспектКостенко А. Ю.
2021Симулякр та симуляція як способи маніпуляціїНевдачина А. С.
2019Маніпулятивність у дискурсі соціальних медіаЗима О. Г.; Просяник О. П.
2022Невербальна комунікація у формуванні суспільно-політичного дискурсуПіценко О.
2023Фактори створення медіаконтенту для молодіКороткова К. І.
2023Соціальний відеоконтент як рушійна сила для суспільстваГрищук П. В.
2024Використання особистого акаунту в соцмережах для формування суспільного ставлення до мистецтва (на прикладі інстаграм-сторінок визначних танцорів та хореографів)Гієвська Т. О.
2024Вплив сучасних медіапродуктів на цінності українського суспільстваРубан Д. М.
2020Розслідувальна журналістика в Україні та її впливиСтаркова Г. В.; Яресько К. В.