Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 31-40 из 73.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Реаліті-шоу як засіб масового впливу на суспільствоЗадорожна А. В.
2020Рекламні та PR засоби просування іміджу юридичної компаніїВіліченко Н. В.
2020Права людини та учасники бойових дій, їх родини: рекомендації щодо висвітлення в медіа.Іванова І. Б.
2020Постачання щебню в окупований Севастополь з турецьких портів Гіресун та Ереглі (2020 рік)Яресько К. В.
2020Виховна діяльність громадських організацій як засіб формування професійних стандартів журналістаЯресько К. В.
2020Особливості використання мотиву патріотизму в українській рекламіСорокіна Г. В.; Шершень В. В.
2020Запровадження комунікаційних медіаплатформ для просування іміджу підприємства за допомогою відеохостингу Tik-TokШевчук Ю. С.
2020Медіапроєкт «Накипіло» як успішний досвід розбудови незалежних ЗМІІванова І. Б.
2020Дослідження потреб постраждалих від домашнього насильства: звіт за результатами якісного дослідженняБєлікова Ю. В.
2020Соціокомунікативний підхід до інтеграції нових медіа у видавничу діяльністьПаненко А. О.