Поиск


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 161-170 из 220.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2021Ціннісні конфлікти як основа медійних і політичних скандалів: пропозиція діяльнісної типологіїПросяник О. П.
2021Features of formation of advertising creativityLysytsia N.; Byelikova Y.
2022Методологічні підходи до впровадження дефініції «Соціально-комерційна реклама»Чекштуріна В. М.; Швець Д. В.
2022Музика як вид соціальної комунікаціїСорокіна Г. В.; Сахань Д. М.
2021Етичні засади діяльності журналіста традиційних і нових медіаСтаркова Г. В.; Яресько К. В.; Афанасьєва О. М.
2021Роль соціальних мереж у популяризації мистецтва: поради для харківських галерейСтаркова Г. В.; Крамаренко С. М.
2022Реакція на запровадження в Україні військового обліку для жінок у медіа та мемахСтаркова Г. В.
2022«Мемна персона» та боротьба з її впливом: історія Дональда ТрампаСтаркова Г. В.
2022The Internet As an Educational and Communicative Environment for Student YouthAgalarova K.; Sorokina H.; Uhrimova I.; Kozlova O.; Sutula O.; Turuta O.
2021Соціокомунікативний аналіз феномену мови ворожнечі в Інтернет середовищіЧекштуріна В. М.