Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 51-60 of 220 (Search time: 0.017 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2016Узагальнення інформації щодо способів маніпулювання та захисту від маніпуляціїЗима О. Г.
2016Драйвери та бар`єри використання on-line опитувань в Україні.Бєлікова Ю. В.
2016Особливості споживацької поведінки крізь призму комунікативного підходуСорокіна Г. В.
2014Дослідження емоційної температури суспільства з використанням соціальної мережі twitterБєлікова Ю. В.
2016Споживацька поведінка у соціокультурному аспектіСорокіна Г. В.
2016Вплив розширення кнопки «like» facebook на оцінку ефективності смм кампаніїБєлікова Ю. В.
2016Методичні основи формування комплексу цільових програм впровадження екологічного туризмуЗима О. Г.; Зима О. Г.; Голуб М. О.
2015Емоції у рекламному просторі міста: гендерний вимірБєлікова Ю. В.
2015Effectiveness indicators of social media marketing campaignByelikova Y. V.
2020Постачання щебню в окупований Севастополь з турецьких портів Гіресун та Ереглі (2020 рік)Яресько К. В.