Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24759
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛисиця Н. М.-
dc.contributor.authorБєлікова Ю. В.-
dc.date.accessioned2021-02-22T12:28:21Z-
dc.date.available2021-02-22T12:28:21Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЛисиця Н. М. Поведінка споживачів і управління стереотипами сприйняття інформації про продукт / Н. М. Лисиця, Ю. В. Бєлікова. // Маркетинг ХХІ століття: виклики змін : матеріали міжнар. науково-практ. конф., присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8–10 жовтня 2020 р. : тези допов. / редкол. : О. І. Черевко [та ін.]. – Харків : ХДУХТ, 2020. - С.120-121.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24759-
dc.description.abstractРобота присвячена вивченню поведінки споживачів та управління стереотипами сприйняття інформації про продукт. Управління поведінкою споживачів починається з можливості стимулювати очікувані емоції. Емоційний інтелект споживачів стає навігатором при диференціації стереотипів сприйняття споживачами інформації. Управління стереотипами сприйняття інформації у споживачів таких груп (самовмотивовані, емоційні лідери, емоційні аутсайдери, свідомі щодо своїх емоцій, емпати) може відбуватися на підставі тих компонентів емоційного інтелекту, які у них домінують.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectповедінка споживачівru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectемоційний інтелектru_RU
dc.subjectстереотипru_RU
dc.subjectцінностіru_RU
dc.titleПоведінка споживачів і управління стереотипами сприйняття інформації про продуктru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (М)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
5_тези_ХІОП_8-10-2020-сторінки-1-2,120-121(1).pdf1,93 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.