Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24759
Назва: Поведінка споживачів і управління стереотипами сприйняття інформації про продукт
Автори: Лисиця Н. М.
Бєлікова Ю. В.
Теми: поведінка споживачів
маркетинг
емоційний інтелект
стереотип
цінності
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Лисиця Н. М. Поведінка споживачів і управління стереотипами сприйняття інформації про продукт / Н. М. Лисиця, Ю. В. Бєлікова. // Маркетинг ХХІ століття: виклики змін : матеріали міжнар. науково-практ. конф., присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8–10 жовтня 2020 р. : тези допов. / редкол. : О. І. Черевко [та ін.]. – Харків : ХДУХТ, 2020. - С.120-121.
Короткий огляд (реферат): Робота присвячена вивченню поведінки споживачів та управління стереотипами сприйняття інформації про продукт. Управління поведінкою споживачів починається з можливості стимулювати очікувані емоції. Емоційний інтелект споживачів стає навігатором при диференціації стереотипів сприйняття споживачами інформації. Управління стереотипами сприйняття інформації у споживачів таких груп (самовмотивовані, емоційні лідери, емоційні аутсайдери, свідомі щодо своїх емоцій, емпати) може відбуватися на підставі тих компонентів емоційного інтелекту, які у них домінують.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24759
Розташовується у зібраннях:Статті (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5_тези_ХІОП_8-10-2020-сторінки-1-2,120-121(1).pdf1,93 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.