Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24760
Назва: Modern trends of pricing in educational services market
Автори: Lysytsia N. M.
Prytychenko T. I.
Теми: modern trends
pricing
educational services
market
stereotype
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Lysytsia N. Modern trends of pricing in educational services market / N. Lysytsia, T. Prytychenko. // Економічний розвиток і спадщина Семена Кузнеця: матеріали V науково-практ. конф., 26–27 лист. 2020 р. : тези допов. - Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020. - С. 320–321.
Короткий огляд (реферат): Almost every citizen needs high-quality education in order to keep up with progress, find the desired job or create his/her own business, which will allow him/her to successfully realize his/her potential and skills. It should be said that the main trends of pricing in educational services market are the following: adaptation, flexibility and stereotype. Adaptation is associated with the students’ plans to go to other EU countries. Flexibility is connected with setting optimal prices for contracted studies at universities. Stereotype is explained by the choice of foreign students Ukrainian universities, because they are state accredited.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24760
Розташовується у зібраннях:Статті (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6_Тези_Кузнець_2020_англ.pdf280,02 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.