Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24842
Title: Digital-маркетинг як інструмент забезпечення сталого розвитку бізнесу
Authors: Ставерська Т. О.
Keywords: digital-маркетинг
бізнес-середовище
цифрова трансформація
цифрові технології
Issue Date: 2020
Citation: Ставерська Т. О. Digital-маркетинг як інструмент забезпечення сталого розвитку бізнесу / Т. О. Ставерська. // Маркетинг ХХІ століття: виклики змін : матер. міжнар. наук.-практ. конф., присв. 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8–10 жовтня 2020 р. : тези допов. / редкол. : О. І. Черевко [та ін.]. – Харків : ХДУХТ, 2020. – С. 95-96.
Abstract: Основними драйверами забезпечення оптимізації витрат, активізації просування продукту й зростання продажів, підвищення прибутковості та вартості суб’єкта господарювання, посилення його конкурентної позиції та поліпшення умов розвитку бізнесу визначено розроблення адаптивної стратегії, вибір цифрових інструментів, визначення альтернативних сценаріїв розвитку подій, формування команди, механізм реалізації інноваційних ініціатив із застосуванням цифрових технологій та digital-платформ маркетингу. Досліджено основні завдання та переваги застосування digital-маркетингу в умовах цифрової трансформації сучасного бізнес-середовища.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24842
Appears in Collections:Статті (МЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Staverska_tezy_marketing_8-10-2020.pdf691,58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.