Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24842
Назва: Digital-маркетинг як інструмент забезпечення сталого розвитку бізнесу
Автори: Ставерська Т. О.
Теми: digital-маркетинг
бізнес-середовище
цифрова трансформація
цифрові технології
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Ставерська Т. О. Digital-маркетинг як інструмент забезпечення сталого розвитку бізнесу / Т. О. Ставерська. // Маркетинг ХХІ століття: виклики змін : матер. міжнар. наук.-практ. конф., присв. 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8–10 жовтня 2020 р. : тези допов. / редкол. : О. І. Черевко [та ін.]. – Харків : ХДУХТ, 2020. – С. 95-96.
Короткий огляд (реферат): Основними драйверами забезпечення оптимізації витрат, активізації просування продукту й зростання продажів, підвищення прибутковості та вартості суб’єкта господарювання, посилення його конкурентної позиції та поліпшення умов розвитку бізнесу визначено розроблення адаптивної стратегії, вибір цифрових інструментів, визначення альтернативних сценаріїв розвитку подій, формування команди, механізм реалізації інноваційних ініціатив із застосуванням цифрових технологій та digital-платформ маркетингу. Досліджено основні завдання та переваги застосування digital-маркетингу в умовах цифрової трансформації сучасного бізнес-середовища.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24842
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Staverska_tezy_marketing_8-10-2020.pdf691,58 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.