Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24933
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorДзеніс О. О.-
dc.contributor.authorМоалєм О. Е.-
dc.date.accessioned2021-03-17T09:44:55Z-
dc.date.available2021-03-17T09:44:55Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationДзеніс О. О. Бенчмаркінг як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємства / О. О. Дзеніс, О. Е. Моалєм. // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 13 лист. 2020 р. : тези допов. Харків : ФОП Лібуркіна Л.М., 2020. С. 237-241.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24933-
dc.description.abstractВ роботі розглянуто бенчмаркінг, як інструмент дослідження та підвищення конкурентоспроможності підприємств. Обґрунтовано сучасні тенденції міжнародної конкурентоспроможності. Розглянуто процедуру проведення бенчмаркінгу.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectбенчмаркінгru_RU
dc.subjectміжнародна конкурентоспроможністьru_RU
dc.subjectконкурентні перевагиru_RU
dc.titleБенчмаркінг як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємстваru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
TEZU_Дзенис Моалем_2020 (1).pdf424,61 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.