Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24933
Назва: Бенчмаркінг як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємства
Автори: Дзеніс О. О.
Моалєм О. Е.
Теми: бенчмаркінг
міжнародна конкурентоспроможність
конкурентні переваги
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Дзеніс О. О. Бенчмаркінг як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємства / О. О. Дзеніс, О. Е. Моалєм. // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 13 лист. 2020 р. : тези допов. Харків : ФОП Лібуркіна Л.М., 2020. С. 237-241.
Короткий огляд (реферат): В роботі розглянуто бенчмаркінг, як інструмент дослідження та підвищення конкурентоспроможності підприємств. Обґрунтовано сучасні тенденції міжнародної конкурентоспроможності. Розглянуто процедуру проведення бенчмаркінгу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24933
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
TEZU_Дзенис Моалем_2020 (1).pdf424,61 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.