Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24933
Title: Бенчмаркінг як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємства
Authors: Дзеніс О. О.
Моалєм О. Е.
Keywords: бенчмаркінг
міжнародна конкурентоспроможність
конкурентні переваги
Issue Date: 2020
Citation: Дзеніс О. О. Бенчмаркінг як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємства / О. О. Дзеніс, О. Е. Моалєм. // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 13 лист. 2020 р. : тези допов. Харків : ФОП Лібуркіна Л.М., 2020. С. 237-241.
Abstract: В роботі розглянуто бенчмаркінг, як інструмент дослідження та підвищення конкурентоспроможності підприємств. Обґрунтовано сучасні тенденції міжнародної конкурентоспроможності. Розглянуто процедуру проведення бенчмаркінгу.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24933
Appears in Collections:Статті (МЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TEZU_Дзенис Моалем_2020 (1).pdf424,61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.