Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24937
Title: Особливості маркетингового забезпечення при здійсненні зовнішньоекономічної діяльності
Authors: Буряк Д. С.
Keywords: міжнародний маркетинг
етапи розвитку міжнародного маркетингу
концепція стратегічного маркетингу
Issue Date: 2020
Citation: Буряк Д. С. Особливості маркетингового забезпечення при здійсненні зовнішньоекономічної діяльності / Д. С. Буряк. // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали XV міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 13 лист. 2020 р. : тези допов. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2020. – С. 228-231.
Abstract: Розглянуто сутність, мету та етапи розвитку міжнародного маркетингу. Зазначено, що стратегічна маркетингова програма складає основу загального стратегічного плану фірми у сфері ЗЕД. Розвиток концепцій маркетингу і стратегічного планування призвів до виникнення самостійної концепції стратегічного маркетингу. Саме в рамках цієї концепції доцільно розглядати різні міжнародні маркетингові стратегії.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24937
Appears in Collections:Статті студентів (МЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TEZU_Буряк2020.pdf445,54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.