Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24944
Назва: Інструменти цифрового маркетингу як драйвер омніканальної роздрібної торгівлі
Автори: Проскурніна Н. В.
Теми: цифровий маркетинг
роздрібна торгівля
омніканальність
семантика
пошукова оптимізація
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Проскурніна Н. В. Інструменти цифрового маркетингу як драйвер омніканальної роздрібної торгівлі / Н. В. Проскурніна. // Вісник Хмельницького нац-го ун-ту. Економічні науки. – Хмельницький, 2020. - №5(286). - С. 161-164.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто інструменти цифрового маркетингу підприємств роздрібної торгівлі. Реалізовано підхід із застосуванням технологій пошукової оптимізації. Визначено склад конкурентів основного домену на основі показників кількості загальних ключових слів у пошуковій системі. Здійснено оцінювання семантичного зв’язку досліджуваних доменів конкурентів з основним сайтом. Надано інтерпретацію позиціонування домену серед прямих конкурентів. Встановлено перелік ініціатив омніканальності підприємства роздрібної торгівлі. Здійснено оцінку рівня їхньої реалізації. Запропоновані наступні напрями удосконалення роботи з підвищення омніканальності роздрібних торговців побутовою технікою та електронікою: послідовна політика ціноутворення за всіма каналами; використання планшетів як інструментів омніканальних продажів у магазині; забезпечення онлайн-інформації про наявність товарів у офлайн магазині; застосування онлайн технології з використанням мобільного додатку; впровадження сервісу «Click-and-Collect» у повному обсязі як фактора оптимізації логістики і підвищення омніканальності. Отримані результати можуть бути в подальшому використані для розробки стратегії омніканальної роздрібної торгівлі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24944
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Проскурніна_стаття_ІНСТРУМЕНТИ_ЦИФРОВОГО_МАРКЕТИНГУ.pdf804,29 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.