Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25010
Назва: Івент-маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 028 "Менеджмент соціокультурної діяльності" другого (магістерського) рівня
Автори: Кінас І. О.
Теми: івент
івент-маркетинг
подієвий захід
ринок
маркетингові дослідження
життєвий цикл
ризики
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Івент-маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 028 "Менеджмент соціокультурної діяльності" другого (магістерського) рівня: [Електронне видання] / уклад. І. О. Кінас. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020. – 9 с.
Короткий огляд (реферат): Наведено тематичний план навчальної дисципліни та її зміст за змістовими модулями та темами. Подано критерії та порядок оцінювання знань студентів, професійні компетентності, якими повинен володіти студент після вивчення дисципліни. Рекомендовано для студентів спеціальності 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності» другого (магістерського) рівня.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25010
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (МБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Івент_маркетинг_Кинас.pdf748,91 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.