Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25142
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorAldoshyna M. V.-
dc.date.accessioned2021-04-06T13:11:11Z-
dc.date.available2021-04-06T13:11:11Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationInternational marketing in the tourism services market : syllabus of the academic discipline for applicants for the specialty 242 “Tourism” fird (educational-scientific) level / M. V. Aldoshyna. – Kharkiv: S. Kuznets KyNUE, 2020. – 16 p.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25142-
dc.description.abstractThe syllabus of the academic discipline «International marketing in the tourism services market» is conducted according to educational-scientific preparatory program for Doctors of Philosophy in specialty 242 «Tourism». The aim of teaching the discipline is forming the system of theoretical knowledge, competencies, applied skills and expertise, necessary for running marketing activity in tourism industry. Recommended for applicants for the specialty 242 “Tourism” fird (educational-scientific) level.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjecttourism marketru_RU
dc.subjecttourism productru_RU
dc.subjectmarketing communicationsru_RU
dc.titleInternational marketing in the tourism services market : syllabus of the academic discipline for applicants for the specialty 242 “Tourism” fird (educational-scientific) levelru_RU
dc.typeOtherru_RU
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (Т)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Міжнародний-маркетинг_англ.pdf877,68 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.