Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25142
Назва: International marketing in the tourism services market : syllabus of the academic discipline for applicants for the specialty 242 “Tourism” fird (educational-scientific) level
Автори: Aldoshyna M. V.
Теми: marketing
tourism market
tourism product
marketing communications
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: International marketing in the tourism services market : syllabus of the academic discipline for applicants for the specialty 242 “Tourism” fird (educational-scientific) level / M. V. Aldoshyna. – Kharkiv: S. Kuznets KyNUE, 2020. – 16 p.
Короткий огляд (реферат): The syllabus of the academic discipline «International marketing in the tourism services market» is conducted according to educational-scientific preparatory program for Doctors of Philosophy in specialty 242 «Tourism». The aim of teaching the discipline is forming the system of theoretical knowledge, competencies, applied skills and expertise, necessary for running marketing activity in tourism industry. Recommended for applicants for the specialty 242 “Tourism” fird (educational-scientific) level.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25142
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (Т)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Міжнародний-маркетинг_англ.pdf877,68 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.