Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25260
Title: Маркетингове ціноутворення: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня
Authors: Притиченко Т. І.
Keywords: маркетинг
ціна
ціноутворення
методи
стратегії
фактори
кон’юнктура
попит
пропозиція
знижки з цін
ризики
система цін
вартість бренду
Issue Date: 2020
Citation: Маркетингове ціноутворення: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня : [Електронне видання] / укл. Т. І. Притиченко. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020. – 11 с. (Укр. мов.)
Abstract: Визначено мету і зв’язок дисципліни з іншими науками. Наведено компетентності, яких набувають студенти в процесі вивчення дисципліни. Подано тематичний план навчальної дисципліни, її зміст за модулями і темами, а також порядок та критерії оцінювання знань студентів. Рекомендовано для студентів спеціальності 075 "Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25260
Appears in Collections:Методичні матеріали (М)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Маркетингове Ціноутворення.pdf403,34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.