Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25376
Назва: Інклюзивні та гендерно-чутливі практики в рекламній комунікації
Автори: Бєлікова Ю. В.
Сорокіна Г. В.
Теми: інклюзія
гендер
рекламна комунікація
виключені групи
дискримінація
інклюзивний маркетинг
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Бєлікова Ю. В. Інклюзивні та гендерно-чутливі практики в рекламній комунікації / Ю. В. Бєлікова, Г. В. Сорокіна // Вчені записки Таврійського національного університету ім. В. І. Вернадського. – Серія: Філологія. Журналістика. – 2021. ‒ Т. 32 (71). ‒ No 1. ‒ Ч. 3 . – С. 240-246.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена інклюзивним і гендерночутливим практикам у сучасній рекламній комунікації. У роботі проаналізовані успішні кейси інклюзивної та гендерночутливої рекламної комунікації на прикладі світових та українських брендів, зазначено малопоширеність таких практик в українському рекламному полі. Вивчено вплив інклюзивних практик у рекламній комунікації на бренд. Запропоновані ряд рекомендацій зі створення інклюзивного й гендерночутливого рекламного контенту: візуальна присутність / підтвердження різноманіття представниць/ків різних соціально-демографічних, національних, релігійних, гендерних груп; коректна мова; коректні зображення; зв’язок із реальністю; трансляція ціннісних культурних кодів; руйнування стереотипів; емпатія; інтерактивність / діджиталізація для збільшення доступності продуктів / послуг. Стверджується, що рекламний продукт, який створено з урахуванням інклюзивного й гендерночутливого підходів окрім економічного прибутку має також високу комунікативну й соціальну ефективність.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25376
Розташовується у зібраннях:Статті (УСК)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.