Поиск


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1021-1030 из 5107.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2012ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ МОДЕЛЕЙ ВИЗНАЧЕННЯ СЕРЕДНЬОГО ЗАЛИШКУ ГРОШОВИХ АКТИВІВ: МОДЕЛІ БАУМОЛЯ ТА МІЛЛЕРА – ОРРАІушина В. Д.
2012РОЗРОБКА КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ НА ЗОВНІШНЬОМУ РИНКУКраснощок О. І.
2012РОЛЬ НАБОРУ, ВІДБОРУ І НАЙМУ ПЕРСОНАЛУ В УПРАВЛІННІ СУЧАСНИМ ПІДПРИЄМСТВОМЖиволуп К. Л.
2012ІНСТРУМЕНТИ ВИБОРУ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВАОмельченко Ю. С.
2012СУЧАСНІ ПРАВИЛА УСПІШНОГО СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯРуденко К. І.
2012АНАЛІЗ МЕТОДІВ МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВАЧепелюк М. І.
2012Дослідження сутності нового товару та розгляд його існуючих класифікаційБутова О. В.
2012ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВАМИ, ЩО ФУНКЦІОНУЮТЬ У СИСТЕМІ В2В (BUSINESS TO BUSINESS)Хміль В. О.
2012ПОРІВНЯННЯ МЕТОДІВ ОЦІНКИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇБондаренко А. К.
2012Организация маркетинга на предприятииБуряк Е. А.