Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 41-50 из 72.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2014Ремаркетинг в интернете как инструмент эффективного взаимодействияс целевой аудиториейГусаченко К. В.
2014Визначення світових тенденцій організації маркетингових дослідженьПогрібняк А. О.
2014Взаємодія служби логістики із суміжними структурними підрозділамиСметаніна А. В.
2014Управління маркетингом як основа для успішного розвитку підприємстваРодоманченко В. О.
2012УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ ПРОЦЕССА СОЗДАНИЯ РЕКЛАМЫВасильева Е. Г.
2012Маркетингове планування як основа успішної діяльності підприємстваЧижова О. В.
2012Маркетингові комунікації в мережі інтернетДивінець М. О.
2012ХАРАКТЕРИСТИКА ВИДІВ КОНТРОЛЮ МАРКЕТИНГУКлопов Б. І.; Жидкевич Я. Е.
2012Організаційна структура маркетингової діяльності підприємства як важливий фактор його успішної діяльностіТропов О. В.
2012СУТНІСТЬ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВАКостенко Д. С.