Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25674
Назва: Features of advertising support for hotel services in quarantine
Автори: Tymoshenko K. V.
Теми: hotel services
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Tymoshenko K. V. Features of advertising support for hotel services in quarantine / K. V. Tymoshenko // Сучасні економічні аспекти розвитку держав, регіонів та суб’єктів господарювання : матеріали міжнар. спеціалізованої наук. конф., Полтава, 23 квітня, 2021 р. ‒ Вінниця: Європейська наукова платформа, 2021. ‒ С. 61-64.
Короткий огляд (реферат): The article is devoted to methods of advertising hotel services in quarantine. The analysis of hotel sites of Ukraine and the world allowed to allocate a number of methods of promotion of leading hotels in the conditions of the world pandemic.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25674
Розташовується у зібраннях:Статті (ПіТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Features.pdf334,79 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.