Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25751
Title: Мотиви споживача при здійсненні покупки товару або послуг
Authors: Іваницька А. І.
Keywords: мотив
споживча поведінка
мотивація
споживач
Issue Date: 2021
Citation: Іваницька А. І. Мотиви споживача при здійсненні покупки товару або послуг / Іваницька А. І. // Молодіжний економічний вісник ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2021. – № 4. – (подано до друку)
Abstract: У статті описано основні поняття і теорії мотивації, розглянуто основні мотиви, які впливають на споживача при здійсненні покупки товару або послуги. Визначено спосіб вибору теорії мотивації, яку можна використовувати для підвищення ефективності рекламного повідомлення.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25751
Appears in Collections:Статті студентів (УСК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Iваниц_ка_А._стаття.pdf282,93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.