Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25757
Title: Умови формування рекламної стратегії телеканалу
Authors: Яковенко В. М.
Keywords: телеканал
рекламна стратегія
медіа
журналіст
соціальні мережі
Issue Date: 2021
Citation: Яковенко В. М. Умови формування рекламної стратегії телеканалу / В. М. Яковенко // Молодіжний економічний вісник. ‒ Харків: ХНЕУ ім. С. Кузнеця. ‒ 2021. ‒ Вип. 4. (у друці)
Abstract: У статті досліджено поняття рекламної стратегії, умови її формування на телеканалі. В умовах розвитку соціальних мереж напрямки медіа пропонується спрямовувати на застосування різних бізнес-моделей розвитку медіа.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25757
Appears in Collections:Статті студентів (УСК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3.02_стаття_Яковенко_(1).pdf116,27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.