Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25951
Назва: Justification of marketing activity organization at an enterprise
Автори: Myronova O. M.
Kaabar Nour el Houda
Теми: marketing activity
marketing system
marketing activity organization
morphological analysis
value drivers
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Myronova O. M. Justification of marketing activity organization at an enterprise / О. M. Myronova, Kaabar Nour el Houda // Сучасні проблеми управління підприємствами: теорія і практика – матеріали міжнар. наук.-практ. конф., Харків – Торунь, 16 квіт. 2021 р. – Дніпро: Середняк Т.К., 2021. – С. 17-18.
Короткий огляд (реферат): In the article the essence of marketing activity organization is justified. The value drivers of marketing activity organization as well as the approach of achieving an effective for it is discussed
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25951
Розташовується у зібраннях:Статті (МБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Myronova, Kaabar.pdf176,31 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.