Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26000
Назва: Труднощі вивчення французької мови та способи їх подолання
Автори: Ламааші М.
Теми: помилки
вивчення мови
рідна мова
інтерференція
інтерференція між мовами
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Ламааші М. Труднощі вивчення французької мови та способи їх подолання / М. Ламааші // Методика та специфіка викладання іноземних мов у закладах вищої освіти : матеріали Всеукр-ої наук.-метод. конф., 7 груд. 2020 р. : тези допов. – Харків, 2020. – С 51-54.
Короткий огляд (реферат): У цій статті розглядаються деякі найбільш типові помилки, які людина може допускати при вивчення іноземної мови і вплив рідної мови на процес вивчення. При вивченні французької мови, як іноземної, найбільша кількість помилок виникає через інтерференції між мовами (міжмовна інтерференція) внаслідок неправильного перенесення знань рідної мови. Є дві форми інтерференції: явна і прихована. Інтерференція проявляється на різних рівнях: фонетичному, лексичному і граматичному.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26000
Розташовується у зібраннях:Статті ( ІМтаМК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
21 Ламааши_тези 1.pdf315,62 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.