Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26076
Назва: Маркетингові підходи до розширення зовнішньоекономічної діяльності підприємства
Автори: Петряєва З. Ф.
Теми: підприємство
маркетинг
розширення
зовнішньоекономічна діяльність
зовнішне та внутрішне середовище
маркетингова стратегія
портфель брендів
інноваційний маркетинг
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Петряєва З. Ф. Маркетингові підходи до розширення зовнішньоекономічної діяльності підприємства / З. Ф. Петряєва // Науковий журнал «Ефективна економіка». – 2020. – № 9. – URL: http://www.economy. nayka.com.ua/?op=1&z=7572 (30.09.2020 р.)
Короткий огляд (реферат): Визначено сутність, цілі та види маркетингу в зовнішньоекономічній діяльності підприємства. Проведено огляд маркетингових інструментів в умовах розширення зовнішньоекономічної діяльності. Встановлено особливості маркетингової діяльності підприємств України на ринку швейної продукції. Охарактеризовано діяльність ТОВ «АДЕЛЬ» та його система маркетингу. Проаналізовано зовнішньоекономічна діяльність ТОВ «АДЕЛЬ». Оцінено зовнішне та внутрішне середовище ТОВ «АДЕЛЬ». Зроблено пропозиції відносно удосконалення маркетингової стратегії ТОВ «АДЕЛЬ» в умовах розширення зовнішньоекономічної діяльності, формування портфелю брендів підприємства на зовнішніх ринках і запровадження інноваційного маркетингу в сфері взаємин з клієнтами підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26076
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕВ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Петряeва_З._Ф_docx.pdf478,14 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.