Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26251
Title: Особливості маркетингової політики підприємства на міжнародних ринках
Authors: Булкіна І. А.
Маликов Р. В.
Keywords: маркетингова політика
зовнішні ринки
маркетингові інструменти
Issue Date: 2021
Citation: Булкіна І. А. Особливості маркетингової політики підприємства на міжнародних ринках / І. А. Булкіна, Р. В. Маликов // Фінансові інструменти сталого розвитку економіки в контексті міжнародного співробітництва: матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 27 лют. 2021 р. ‒ Львів: ГО «Львівська економічна фундація», 2021. – С. 5–9.
Abstract: Виділено основні тренди маркетингу, які доцільно впроваджувати у діяльність вітчизняних підприємств для підвищення ефективності реалізації їх маркетингової політики на зовнішніх ринках.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26251
Appears in Collections:Статті (МЕВ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
lef.lviv.ua_февраль_2021 ......pdf372,64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.