Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/262
Назва: FORMING AN ECOSYSTEM OF INNOVATION
Інші назви: ФОРМУВАННЯ ЕКОСИСТЕМИ ІННОВАЦІЇ
ФОРМИРОВАНИЕ ЭКОСИСТЕМЫ ИННОВАЦИИ
Автори: Chukhray N. I.
Чухрай Н. І.
Чухрай Н. И.
Теми: market agents’ interaction
innovation ecosystem
екосистема інновації
взаємодія ринкових агентів
стратегия кооперенции
экосистема инновации
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво ХНЕУ
Короткий огляд (реферат): The paper deals with modern changes in the field of innovations and competitiveness. A controversial nature of an interaction among participants of the innovation process in the form of competition and cooperation is substantiated. The author uses the term "innovation ecosystem" having in mind such forms of cooperation when organizations combine their individual proposals into integrated solutions, ready for use on the consumer market. An innovation ecosystem is usually formed for the development and implementation of innovations. This process involves different players at the market which are the part of the industry supply chain connecting all the production stages, from purchasing raw materials to selling goods to the customers. Within the innovation ecosystem, firms can both compete and cooperate at the same time in solving various tasks. In foreign publications this phenomenon is called "co-opetition". The author has systematized examples of employing the co-opetition strategy by leading foreign enterprises, in particular, on the examples of the Apple Company. The author identifies the main "pillars" of successful innovation activity of a company-leader and represents them graphically.
Ідентифіковано сучасні зміни, до яких схильні конкуренція і партнерство на ринку інновацій. Аргументовано суперечливу природу взаємодії учасників інноваційного процесу у вигляді конкуренції і співробітництва у конкурентному середовищі. Використано поняття "екосистема інновацій", під яким автор розуміє такі форми співпраці, у рамках яких організації об’єднують свої індивідуальні пропозиції в інтегровані рішення, що готові до використання споживачем на ринку. Для розробки та освоєння інновацій формується екосистема інновації, в яку залучені різні учасники ринку. Систематизовано приклади застосування провідними зарубіжними підприємствами стратегії кооперенції, зокрема, на прикладі компанії Apple. Визначено основні "стовпи" успішної інноваційної діяльності компанії-лідера і подано графічно.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/262
Розташовується у зібраннях:№ 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чухрай Н.І.№1 2012.pdf317,35 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.