Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26567
Title: Маркетинг у сфері міжнародних послуг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня
Authors: Лисиця Н. М.
Keywords: маркетинг
міжнародна послуга
ділові культури
моделі маркетингу послуг
нова маркетингова парадигма
Issue Date: 2021
Citation: Маркетинг у сфері міжнародних послуг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня: [Електронне видання] / укл. Н. М. Лисиця. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2021. – 11 с. (Укр. мов.)
Abstract: Визначено мету і зв’язок дисципліни з іншими науками. Наведено компетентності, якими оволодівають магістри в процесі вивчення дисципліни. Подано тематичний план навчальної дисципліни, її зміст за модулями і темами, а також порядок та критерії оцінювання знань магістрів. Рекомендовано для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26567
Appears in Collections:Методичні матеріали (М)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Маркетинг у сфері міжнар послуг.pdf977,63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.