Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26719
Title: Маркетинг і реклама (поведінковий підхід): робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня
Authors: Гронь О. В.
Keywords: маркетинг
реклама
поведінка споживача
процес купівлі
комунікація
підсумковий контроль
комунікативна компетентність
Issue Date: 2021
Citation: Маркетинг і реклама (поведінковий підхід): робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня : [Електронне видання] / укл. О.В. Гронь. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2021. – 11 с. (Укр. мова)
Abstract: Визначено мету і зв’язок дисципліни з іншими дисциплінами, що вивчаються студентами. Наведено компетентності, якими оволодівають студенти в процесі вивчення дисципліни. Подано тематичний план навчальної дисципліни, її зміст за модулями і темами, а також порядок та критерії оцінювання знань студентів. Рекомендовано для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26719
Appears in Collections:Методичні матеріали (МЕВ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Маркетинг_i_реклама_(поведiнковий_пiдхiд).pdf328,8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.