Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26804
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorАстахова І. Е.-
dc.contributor.authorКостенко В. В.-
dc.date.accessioned2022-01-13T09:44:14Z-
dc.date.available2022-01-13T09:44:14Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationАстахова І. Е. Маркетингова стратегія території: інструмент розвитку привабливості території / І. Е. Астахова, В. В. Костенко // Конкурентоспроможність та інновації : проблеми науки та практики : матеріали міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 19 лист. 2021 р. : тези допов. ‒ Харків, 2021. ‒ С. 338-341.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26804-
dc.description.abstractВ контексті о економічній глобалізації міста та урбаністичних територій, саме які є серцем випробувань стратегій в позиціонування самих себе в економічному змаганні та підвищення своєї привабливості. Територія, в даному випадку, розглядається як фактор адміністративної і територіальної інновації. Тому, в даній статті, ми розглянули ключові пропозиції, які покажуть, що маркетинг території – це інструмент розвитку стратегій для привабливості території міста.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectпривабливістьru_RU
dc.subjectмаркетинг територіїru_RU
dc.subjectстратегії менеджментаru_RU
dc.subjectінвестиційна політикаru_RU
dc.subjectконкурентні перевагиru_RU
dc.titleМаркетингова стратегія території: інструмент розвитку привабливості територіїru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
TEZU_2021........pdf979,95 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.