Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26804
Title: Маркетингова стратегія території: інструмент розвитку привабливості території
Authors: Астахова І. Е.
Костенко В. В.
Keywords: привабливість
маркетинг території
стратегії менеджмента
інвестиційна політика
конкурентні переваги
Issue Date: 2021
Citation: Астахова І. Е. Маркетингова стратегія території: інструмент розвитку привабливості території / І. Е. Астахова, В. В. Костенко // Конкурентоспроможність та інновації : проблеми науки та практики : матеріали міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 19 лист. 2021 р. : тези допов. ‒ Харків, 2021. ‒ С. 338-341.
Abstract: В контексті о економічній глобалізації міста та урбаністичних територій, саме які є серцем випробувань стратегій в позиціонування самих себе в економічному змаганні та підвищення своєї привабливості. Територія, в даному випадку, розглядається як фактор адміністративної і територіальної інновації. Тому, в даній статті, ми розглянули ключові пропозиції, які покажуть, що маркетинг території – це інструмент розвитку стратегій для привабливості території міста.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26804
Appears in Collections:Статті (МЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TEZU_2021........pdf979,95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.