Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26804
Назва: Маркетингова стратегія території: інструмент розвитку привабливості території
Автори: Астахова І. Е.
Костенко В. В.
Теми: привабливість
маркетинг території
стратегії менеджмента
інвестиційна політика
конкурентні переваги
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Астахова І. Е. Маркетингова стратегія території: інструмент розвитку привабливості території / І. Е. Астахова, В. В. Костенко // Конкурентоспроможність та інновації : проблеми науки та практики : матеріали міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 19 лист. 2021 р. : тези допов. ‒ Харків, 2021. ‒ С. 338-341.
Короткий огляд (реферат): В контексті о економічній глобалізації міста та урбаністичних територій, саме які є серцем випробувань стратегій в позиціонування самих себе в економічному змаганні та підвищення своєї привабливості. Територія, в даному випадку, розглядається як фактор адміністративної і територіальної інновації. Тому, в даній статті, ми розглянули ключові пропозиції, які покажуть, що маркетинг території – це інструмент розвитку стратегій для привабливості території міста.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26804
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
TEZU_2021........pdf979,95 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.