Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26993
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСмоляк В. А.-
dc.date.accessioned2022-01-26T08:28:20Z-
dc.date.available2022-01-26T08:28:20Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСмоляк В. А. Управління маркетинговою політикою фінансових установ / В. А. Смоляк // Innovations and prospects of world science. Proceedings of the 5th International scientific and practical conference. Perfect Publishing. Vancouver, Canada, 2021. ‒ Pp. 997-1002.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26993-
dc.description.abstractДослідження присвячене управлінню маркетинговою політикою фінансових установ на прикладі страхових компаній. На страховому ринку України відбувається посилення конкуренції, що призводить до скорочення кількості фінансових послуг. Встановлено кореляційний зв’язок між витратами на маркетинг та обсягом чистих зароблених страхових премій. Виявлено основні маркетингові інструменти, що посилюють конкурентні переваги страхових компаній у сучасних умовах діджиталізації.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectстрахуванняru_RU
dc.subjectстрахова компаніяru_RU
dc.subjectмаркетингова політика страховикаru_RU
dc.subjectконкурентоспроможність страхової компаніїru_RU
dc.titleУправління маркетинговою політикою фінансових установru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (МСіФП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Смоляк В.А. 29-31.12.21 (1).pdf1,06 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.